Wolla Wilders III: serieuze Jihad.

‘Noem mij de moordenaar die meer moordt dan kanker / noem mij de moordenaar van Wilders, ik maak je moeder zwanger / wil je mij soms het land uittrappen / als ik jou pak zal ik jouw lichaam in stukken hakken’. Lichtstad-jihadist annex ‘jodendoder’ Hasj-An heeft zijn muze gevonden: als een ware seriële kunstenaar produceert hij enkel variaties op de thema’s Wilders-bedreiging en Polderjihad.

Deel 1 en 5 van Hasj-An’s serie staan nog online (en nu ook op onze harde schijf, voor de zekerheid – voor de betere rip raden wij youtube2mp3 aan); deel 2 tot en met 4 zijn helaas verwijderd. We houden ons aanbevolen voor meer. Gelukkig biedt spiegelpaleis internet al enige uitkomst.

2 reacties

Opgeslagen onder Brabant

2 Reacties op “Wolla Wilders III: serieuze Jihad.

  1. Pingback: Wolla Wilders IV: De hel breekt los | 1012 Hosselaars

  2. Pingback: Sharia 4 Holland ! | 1012 Hosselaars

Geef een reactie

